23 Eylül 2013 Pazartesi

Aldığım ve Alacağım Kitaplarım

Şimdilik aldığım kitaplar daha doğrusu sipariş verdiğim ama tedariği olmasada ben temin edeceğim Karadayı başladı hızlı yazayım. almak üzere seçtiklerimi de sonra yazarım. Lizbon da gece trenin de Polonya tarihini anlatmıyor değil mi anlatıyorsa az mı çok mu anlatılmış. almayı düşünüyorum...

Aldıklarım:

Dostluk Ekmeği

Mutluluğıun Öteki Yüzü

Mart Menekşeleri 

İçeriklerini okudum, kitap kapağı da önemli konusunu bilmeyince ve kitabın ismide. yoksa çok satanlar adıyla yayınlanan kitapları alma taraftarı pek değilim. ve öylede çok kitap/yazar var ki bilemiyorum haliyle. bilmeden iyileri de bulmak istiyorum....

Diğer kitapları sonra mı alsam acaba? Fiyat karşılaştırması yaparım-mı. Bu kitapları okuyana dek indirim kampanya da olabilir ama beklemesem mi:) aklımda kalacağına kitaplıkta olsun da birini bitirip diğerine geçmek için beklemek zor. birini biraz oku diğerlerini şu saat gün sabredemem. bakalım. ay yeni kitaplarım oldu ne güzeelll:)))

Alacaklarım:

Senden Önce Ben

Lanetli

Küçük Düşler Büyük Umutlar

Gerçek Renkler

Lizbona Gece Treni

Erkekler Göçmen Kuşları mıydı adı İ.Aral bunu bakacağım...

E-Kitap okuyucu mu alsam acaba hani kitapların yeri farklıda bu da olsun bu da başka özen, tat.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder