27 Mayıs 2012 Pazar

bloğumun şablonu

bloğumda sadece başlık fotoğrafın da değişiklik yapacakken şablonu bozdum malesef. uykulu, stresli,geç bir saatte v.b. fotoğrafın nerden değişeceğini göremedim. Böyle de güzel oldu, renkler güzel, hoş. ama kırmızı renk çok kırmızı ve fosforlu gibi , gözlerim rahatsız oluyor. Dinlendirici renkler de rahatım. ışığa karşı yıllardır kullanmam gerektiği halde gözlük kullanmadığımdan  bir de bu kadar rahatsız olursam kötü. ama hoş renk. okurken gözün de aynı fon rahatsız edebilir... gadgetler de gitti. Bloger'in yeni yüzü nasıl bakmalı... sürekli yüz değiş öğren bu da var. evde badana esnasın da cımbızımı kolay yere koydum ve bulamaıyorum. ilk kez oluyor böyle. kolay yere alıp unutulur ya... diş ağrılarının ezici bitmezliğinden unutuyorum bazen... ben o cımbıza alışmıştım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder