3 Haziran 2012 Pazar

adam küstah bir kıza aşık olmuş.

Adam kıza aşık olmuş kıza yazıyor. Kız sert bir dilde yazmamasını söylüyor. Ben senin gibilere bakmam diyor. İyi yazdın da işin oldu hiç değilse diyerek de adamı küçümsemeyi de ekliyor yazdıklarına o yüreğiyle beyniyle...

Adam ben zaten yazardım. Para, iş olsun diye yazmadım. bir okul da yazdım bir de sana. Okulda yazardım ilimdi bilimdi. Sana yazardım gönlüme engel olamadığımdan yoksa bilmez miyim ki sana yazmamam gerektiğini der. Belki de gene yazarım bilirim böyle ama sen sayma ki ben yazdım yazan o sevdalı gönüldür. Yürekten sevmeyene.
Not : yazı ile cevap vermene gerek yok ben çoktancevabını bilirim...

Belkide kızın zamanı boldu okumayı seviyordu. aşk,haber, bilgi tüm konulara ilgisi sevgisi vardı... ama sevmeyince ne yazsan boş. iyi bir dilde söylemek güzel. anlamalı elbet. aşık olsan da...

kanalları gezerken magazine rastladım bir dakikadan fazla tahammül edemiyorum kasıyor beni. bana çok uzak. yeni bir yer keşfetmek, gitmek güzelliği olabilir. ama sevgili değişip övünmek ne saçma...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder