10 Ekim 2012 Çarşamba

"merhaba hayat" fox tv de

Kilitlendim. bilgisayardaydım yan tarafımda kalan tv ye bakmaktan boynum ağırdı. bir beş dakika bakacaktım devam etmeyip tv yi kapatacaktım ki uzun bir süre böylesi kilitlenmemiştim. resmen kapıldım değil kilitlendim. Yetkin Dikiciler döktürdü. Vahide Görgün de... İlk bölümü güzel çok güzeldi. Yetkin Dikicilerin mumyalanmış gibi bir duruşu vardır ve konuşmasıda  . eyvah dedim böylemi devam edecek derken aa çok şen şakır ve doktoorr. gözleri çok insan. gözlerinde ifadeleri çok iyi vurguluyor. spor yapıyor sanırım. merak ettim:) sağlam kafa sağlam vucut ruh duruyor... Vahide Görgün tekrar aramız da hoşgeldi:) diğer doktorlarda ne oluyor dedim :) bu hastane nerede bende gideyim:)) tabi hemen gözümde dizi kamera arkası st telaşı kapladı. ama böyle iyi hoş hastaya bu kadar özenli şaka yapan doktorlar nerede?!

Dizi de bir iyi eşe bir kötü eş düşmüş...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder