29 Haziran 2013 Cumartesi

saçlarım ben

Kendi saçımı boyadım, kendi saçımı kestim.

Önce saçlarımı boyadım. dip boya diyeyim. nem çok boyuyor gibi yaptmı desem daha doğru. saç boyatmayı, boyamayı sevmezken ama bu kez çok kolay oldu. boyadıktan sonraki günlerde kuaföre gitmek istiyorum. bir kaç ay içerisinde iki kez gidip işlem yaptıramadım; saç boyanıyordu saç boyasına vs. alerjim olduğundan giremedim. tekrar bu sıcakta git neme de alerjim var ev de sıcak derken kendi saçımı keserken gördüm. bakmadan kestim eşit gibi. arkasını biraz düzeltmem gerek. epey kestim. nasılsa uzayınca giderim sanırım belkim:)

kendi pohaçamı kendim yaptım:)))

peynirli, kaşar peynirli, zeytinli, sade, susamlı hepsinden çokcana yedim bide ... yiyenlerde beğendi. bu sefer daha lezizdi. ölçülerini blmiyorum. pek ölçü kullanmam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder