5 Ekim 2013 Cumartesi

beni anlamalısın. yaşarken anlamalısın. ben kitap değilim ki öldükten sonra anlayasın. Allah Rahmet eylesin Sevgili O.Atay'dan.

O.Atay diyor ben demiyorum .iyi o zaman sen demiyorsan benim de diyeceğim yok.aklıma geldi bir şey derken şairlerin yazarların sözleriyle demek güzel ama her zaman değil hele bazı zamanlar kendin diyecenn. iki satırda olsa yok kelimede olsa yeterli. amaann bi 6 yıl önce demiştim. bu halde iken de aklıma ne geldi....zaten üşüdüm dondum uykumda var. uykuyaa

gerçi yaşarken kitap deftr olacak kadar yasan da okusa da boşsa boş.... belki o başkasını sen onu seni başkası sever ama anlar ama anlamaz. yadda sevsede anlamaz anlamak istemez insanoğlu..niye konusarak anlaşma olmaz işi az olanlar üstelik ..neyssee.....geç bunları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder