1 Ekim 2013 Salı

Çookk duygulandım. çocuklar duymasında babanın paraya ihtiyacı var. gençliğinden beri araba araba diye tutturan havuç'un babasını, ailesini para derdinden kurtarmak için arabanın anahtarını vermesi.

Bir yanda da ; sen ömür verirsin maddi manevi yanındasındır. ama iki kuruş için üstelik paraları varken üstelik  ailen yanında olmaz üstelik karşında olur.! üstelik küçücük şeyler sonrası dağ olur ama sana. ve dışarıda üstelik onca değersizlikler varken böyle değeri dağ yapmak bravo diyorumm nasıl bir algı!

Meltem' gıcığım. neyse biraz hareketlendirdi senarist yani iyi oldu. sürreklii bir koltukta oturarak her şeyi halletmesi. ooh ne ala sanki çok zengin gibi hep yaşadı zaten. ilk evi küçüktü ama masraf az da sürekli saç baş bakım sürekli psikolog çok para. psikoloğunun olması ne güzel.düzenli gitmek. iyi bir psikolog var mı kim bilmem. en son ve korkulacak anlarvs. dir psikolog ya burda.. halbu ki danışman gibi hayatı renklendirmeli. fazla bir şey yok ya hadi bari o zaman hayatı kolaylaştırmalı... renklendirmeli onca güzellikler ülkemizde iken ama  bir türlü düzeltilmemiş gelir dağılımı ile birinde çok diğerinde az olması üzüyor beni.... beğenmediğin tarafa bakma, güçlüyü tut gerekirse güçsüzü umursama bana ters...

İzlemeyecektim hani tadında uzadı diye çocuklar duymasın ama şimdi başka dönemi anlatıyor. emeklilik yeni iş vs. şu gurme ikinci bir yazı yazıpta düzeltse diyorum habire kendimce... öfkesinden abarttı pide sevmesede... pide severler için güzel ben pide sevmediğimden şöyle böyle yazdım dese bu kez de onun güvenirliliği azalır yada yokolur.. yalan söylese diyeceğim burdan bile yalan diyince kötü oldum hiç sevmem yalanı.... yani şöyle dese düzelmesi için pide ustası değişti pideler muhteşem... halt yedim dese olmaz. güzelim canım pideci onca masrafla gidecek yoksa... ve haluk ne için nezarette hadi dise de bende arada bir izlerim diyorum galiba bir yıl sonra diyecek:)) fox tv. dizileri tekrar tekrar verdiğinden kaçırıncada yakalıyorum ama bunu yakalar mıyım beilmem.

zaten güneşi beklerken  dizisinin yayın gününü pazar gününe aldılar ben unut aslında bi kanalalr gez dedi içimden ses ama bilgisayardaydımda bakamadım. sonrası saat 22 de başka diziye batımpek sevmiyorum ama değişiklik olsun derken ay aklıma geldi ama bitmiş .ne zaman tkrarıacaba? güneşi beklerken başka dızı izledim.

Karagül de ece uslu hala genç kız edalarında tipi hali. sanki sırf konuşuyor.aksiyon yok. anne rollinde ama aynı başladığı gibi ... güzel, hanfendi ama hareket biraz. program sunar gibi yaşantı değilde...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder