20 Ekim 2013 Pazar

Dostluk Ekmeği Kitabı

Kitaplarıma okumaya hangi kitaptan başlayacağımı düşündüm açıkcası. hepsi güzel hepsini de birden okumam imkansız olduğuna göre. aynı anda 2-3 kitap birden okumayı sevmiyorum. Ve Dodtluk ekmeği adlı kitaptan başladım. keyifli güzel insanın içini acıtan üzen konu da var. Arkadaşlıkları daha doğrusu dostluklarını okurken  o sıcaklığı hissettim, ben de Avalon' da ve o dostluklar da, güzel üretimler de paylaşımlar da olmak istedim. yazar hissettiriyor, tasviri de rahatça yapabildim .okurken tasviri seviyorum .o duyguların, yerin geçtiği zamanları tasvirleyerek okumak beni daha mutlu ediyor.  Bitmesine az kaldı güzel. Amiş dostluk ekmeğinden çok fazla bahsetmesi biraz sıktı, her an. ki  baş kahramanın bu ekmek üzerine tekrar hayat bulması sevindirici.. Dostluk paylaştıkça hayat, insanalr güzelleşir, kederler azalır'a hitap eden maneviyata örmek  elbette bu ekmek. Ben sevdim/ severek okudum, okuyorum. Hele bir de iki eş koca var ki muhteşem . öyle erkek, insan, koca olabilmek fevkalede. yok fevkaladeden fevkalade:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder