1 Ekim 2013 Salı

gel seni gezdireyim kendimde. evet tek göz oda o da yüreğim. ama artık o da buzdan. erimez.hoş hoş insan klamzken sıcaklıkta yokken. ama epey bi buz eriyene dek beni eritir...
hava biraz soğudu üşüyorgibiyim aklıma geldi. üzerime bir şey alsam gerçekten serinken ben mi üşüyorum demeyeyim kışlıkları mı çıkartacaz daha yeni koymuşken derlken tamam bir tane buldum hadi üşenme giy. hastalık ağır geçiyor bilirken.... yorulmuşum ama işten değil. üzerime bir şey alamayacak almak istmeyecek kadar. insanlarla yaşamak zormuş dünyada. yazın halbuki sık sık değiş değiş bak bir iki hafta böylesi olmamışken üşenmemeli... gel çıkalım sayfadan sayfayıda boşuna ağlatmayalım yani...

gel seni gezdireyim kendimde .bazıları gezmek istemez. neden hoşlanır napsam hoşlanır. sevdikleri neler. sadece birinin sözleri yaşamı önemli tutulup diğerleri ezbere ise... bakın şu giysilerim şunlar takılarım. bir zamanlar bende iken şimdi dolaplarda...
Oysa ne kadar neşeli, masum, saf, güleçtim değil mi... dezavantaj büyüklükte bunlar!

güzellik; huzur sağlık anlayış anlamak düzenli temiz olmak ama illaki değer vermek bir kap yemekle doymak zorunda değilsin ekmek arası da doyarsın önce ruh doymalı da nerdee. güzel yakışıklı zengin de olabilir ama önce uyumlu insan. uyum varsa büyük şeyler küçülür. yoksa küçük şeyler büyür. küçük şeylere kızarsın. ama seni anlayansa değil kızmak canlanırsın. bir kurtarıcı herkes beklerse mutsuzluk mutlak tabi duygu varsa. yoksa sadece beklenti varsa daha kolay robot gibi. ve iki taraf memnunsa ki sadece iki taraf değil kardeşler çocuklar nineler dedeler de varsa iki taraf sadece olmaz. ben herkesin anlaşılmasını isterim. o küçük bu büyük değil. para kimde ise konuşsun. para onda isede konuşmasın... herkes birbirini bilse .VS.....

eyvallah ben.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder