8 Ekim 2013 Salı

"önemli olan ilk kez sevmek değil son kez sevmek" iyi de son kez kim :))  son kim? kim bilecek. demek ki son nefeste kimle ise.

birde neydi "biri gelecek gidenelere teşekkür ettirecek gibiydi" ben artık epey sallanırken baş ağrılı yatsam birde beynimi zorluyorum. epey yoruldumm. yazdımda... uykusuzda...

sakın o gelene küfür etmeyesin şimdiden sonra gelsen ne olur bip bipppp.... bu son fasıl ömrümde diye biippp:)) lan hayfan hadi biraaaz önce gelsen tşk.iderdim de şimdi m ihayde yalla diye kovalayacann sahi... evet uykuyaaa.........ben uyuyunca birileri nefes alıyor rahatca. evet atmosfer daha boş kalıyor ondna ondan benden dolayyi değil:)) ben ancak bir nefes olurum hayat olurum yaaa....
 ÖNEMLİ OLAN ADAM GİBİ SEVMEK. İNSAN OLARAK SEVMEK. İNSSAN...!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder