8 Ekim 2013 Salı

yaaaa:(

inanmıyoruum . bir elbise beğendim nasıl durur yakından görmeden . kumaş mı triko mu belli değil. geldi güzeeel ama o ne yaa bir kerede tam olsun. 40 beden kalammaış 42 büyük ama beğendim alayım kış içine bir şey de giyilir dedim ha ha milllet zayıf dursun diye giymez ben elbise gelsin diye mi yok üşümekten. neyse aman da ne bu dar 38 bile değil 36 beden. bedenleri mi karıştırdılar etiketi mi.. yakası dahi küçücük. gerçekten dar. hani bölee 44 beden olurda 38 im derler öyleden değil... belkide eski moda modayı takip etmedim ne zamandır başkasını takip etmekten :)) yani twitter mivıttır dan. pek de takip etmem modayı da az çok bilmeli... vero modanın ise m bedeni bol biraz... yani işte biraz bol olmamalı kolsuz bluz .modeli hoşuma gitti bunun kısa kollu kumaşla olmaz anca dantelli. dantelli koları severmiyim sanmam belki bu modelde olue olur.. hırka ile olmaz anca ceket.. neyysee.... yaaa..........üf.modelleri göstereyim mi:) ama benim tek stilim b değil benzer ama değişik. mesela siyah pek sevmem ama modeller değişik bir iki modele bağlı değilim... vs... modagramın japon ölçüleri veromadanın da danimarka mı... ülke insanına göre mi yapılıyor acaba? yapanın yapışı mı vs. neysee...

bu yazıyı silemem ahh yaz sil yoruldumm. evi sil bloğu sil:)) başım ağırıyor zaten:( bana gelen bedenden mankenin giydiği daha büyük duruyor. (36 olsa olsa , bunlar deri kemik -biraz da et olmalı zayıfta olsa) içindeki siyah bluz ayrı mı beraber mi dedim. berabermiş...
şimdi fotoları izinsiz aldınız demesinler. isim verirsem reklamı olsun artık. modagram'dan. elbisede etiket modagram dimek kü 46 almalı modagramın ölçüleriyle 40 bedeni.. veromodanın geniş... ay artık almamalı kışın üşü belli şeyleri giyyazın sıvak mı sıcak belli giysileri giy .dolapta unutuluyor bile... eski moda mılar bilemem beğendim eski meski giyedim..gelseydii.........mankenin boyu uzun bi 8 cm kadar daha uzun olur bana didim .boy iyi denemedim gelmeyeceğine göre.. buzdolabına koysam genişler mi :)) yaa üzüldüümm beğenince.. üzülme başka al.. tebi tebi yorul habire , parayı takip et... fiyatları çok uuygundu... düşük kol bu ama ben rahat edemiyorum .



Vero Moda Cadelle Bluz 3Vero Moda Cadelle Bluz 2



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder