8 Ekim 2013 Salı

yüzü güzel olupta vucudu güzel olmayana şaşmıyorumda yani çirkin olursa vucut yüz güzel şaşarımda. yüzü çirkin olupta/güzel olmayıpta  vucudu güzel olana şaşırıyorum

bunlarıda yazmayayım.. gerçekten ama şaşırıyorum. hangisini isterdim acaba ikiside güzel olsun:)))

gerçi ikiside güzelmişken...dış görünüşte istiyoruz ama önce sağlık huzur uyumlu kişler yakınımızda çevremizde olsa ala... hatta boyum şu olsun derken zaten o imiş... yani iştee ah ben..........

ya bu gün sileceklerimi yazıyorum. daha doğrusu yazmak istemiyoru daa ne yazalımmmm.... ??

bayramda evdeyiz bekleriz efendim:)) bir bayramda başka yerde olsam ayvalıkta:))) uludağ zamanı gelmişken. zaman mı var mı ki varsada  ne olacağı belli değil de güzel şeyler olsun İnşallah...
amaaa bence bayram güneşli olacak belki bir gün yağışş serin . ama güneşliii olacakk ayvalıkta olurda denize girilmez soğuk artıkk ... ayvayı yedim galibbaa. ııvv..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder