5 Kasım 2013 Salı

nefis bir börek yapmışım kii:)

Dün bir börek yaptım ki kekten fazla kabardı. böreğin yanına mantı da canım çekince daha fazla hamur açtım. 20 dakika kapıya kadar gelip evi bulamayan elemanı beklerken hamurlar gevşedi 7-8 tanesini tekar aç ve bekletmeden devam edince mantılar güzel olmadı... bezeleri açınca biraz beklemeli güzel açılmıyor... börek şahane idi... börekte hamurlarım çok açılıyor . tepsiyi aşıyor açılmamasına çalışıyorum:) Fotoğrafını keşke çekseydim dedim sonrası üstü güzel kızarmış kabarmış güzel bir börek... üzerini tepsiyle kapatınca düzleşiyor.... 37-38 beze açtım sonra açılanlatı büyütt, ıspanaklı ...  biraz temizlik çamaşır derken yoruldum . kollarım, ellerim ağırıyor. bir de hamsi balık almıştım ayıklaması iş yani bunun üzerine zor...  mantının fotoğrafı.. gerçi böreğin fotoğrafı güzel ben bileceğim tadını ama görsellikte güzel fakat lezzeti duyulmuyor fotoğrafı koysam ne olur dedim. imrenilmesin. eminim ileriki zamanlarda bilgisayarlardan koku duymayı sağlayan imkanları sunarlar ilerleyen bu teknoloji ile mümkün...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder