15 Şubat 2014 Cumartesi

Beyazı biraz izledim komikti :))

eski sevgilinin yeni sevgilisine ne dersine verilen cevaplar komik.mesela biri takıldığın yerde bana sor demiş.

 bir oyuncu bir oyuncu ile isimlerini bilmiyorum üç ay içinde tanışıp evlenmiş. beyaz da bizim yaş kaç ben hemen ertesi günü evlenirim evlilik içerisinde yaşanır tanışılır. üçüncü günü nasılsın iyi misine geçilir :)))) diyor. yani evleneceksen evlilik içerisinde yaşamak tabiki iyi. beraberlikse isteyenler beraberliktir yaşadııkları belki sonrası imzaya geçerler yada evlilik başka belki onlara göre evliliğe geçerler.. vs.

evliliklerinin 5. günü de ne iş yapıyorsun yok nereden enmeklisin:)) artık emekli olunmuştur. emekliyim diyenlere gıcığım tamamda nereden ne meslekten. emekli oldun mesleği yapmayabilirsin ama gen  senden olanlardan ...bir zamanlar yaşıyordum mu emeklilikte yaşam ama düşük ücret çalışırkende malesef... refah , gelir dağılımı iyi olsa trafik ulaşım iş koşulları iyi olsa çalışırken yaşamalı .bekle emekli olunca ki çoğuda olmuyor çoğunlukça...........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder