13 Şubat 2014 Perşembe

İlgimi çekti

Motorsiklet kullanırken hayat kurtarıcı kaskları bilirdim. Meğer montları da çok önemliymiş. Özelliklerini bir iki yere nette baktım. Deri ve tekstil diyor... ama malzeme içerine rastlamadım. dirsek omuz koruyucu destekleri var. pantpolonda mı öyle. eldiven bot derken git be dedim motorsiklet kullanacağım diye robot gibi mi olayım tabi ben motorsiklet kullanmayı sevmiyorum. Sevenlere eşyalar ağırda olsa zamanla alışıyorlar yada alışmak diye bir şey yok rahatsız olmuyorlar... aslında hava iyi olduğunda rüzgarlık gibi olanı giyip kotla kaskla vınlamak güzel tabi sakin trafiksiz. yalnız kask bile beni boğdu nefesimi azalttı yani fotoğrafından sanırım alerjik durumumdan kapalı böle kafanda... Neyse Motorsiklet kullanan ve tüm sürücülere kazasız belasız İnşallah...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder