10 Şubat 2014 Pazartesi

sevgililer gününde sevgiliye hediyede kim kime hediye almış oldu? :))

Acaba sevgililer günün de ne almalı? şöyle ihtiyacı olan bir şey değilde özellikle alınmış olsun ama küçük bir şey olsun. yani sevgililer gününü kutlamayı sevmiyorum herkesin günü ayrı.. Bazen yaş günlerinde ihtiyaç olan şey hediye gider. belki yaşgününe bahanedir ihtiyaç olanı almak belki paran az ancak o güne alırsın. paran çoksa ihtiyacı olan alınır mı bunları mizaca göre düşünmek düşüyor kişiye. Mesela anneler gününde de annenin ihtiyaçları alınırdı ki evin ihtiyacı. babalar gününde mikser, süpürge alır mısın? OLLMAZZ... O baba... dolayısıyla mikseri süpürgeyi kız çocuk kendinede almış oluyor anneye alırken... Efendim ev annenin babanın çocuğun yani ev bizim ama anneler gününde alınır  zaruri ihtiyaçtır paran azsa. varsa paran bence saksıda çiçek daha makbul, bir gül, buket çiçek, geniş aile ise yada fotoğrafları seviyorsa çerceve, tablo, sevdiği yemek, takı,  namaz/ mevlüt başörtüleri gerçi bir hayli vardır;onca yıl içersinde çok yoksa  eğer güzel bir hediyedir bence... bazen ihtiyaç olanlar bazende daha özel olanlar hediye edilmelli. ihtiyaç olanı başka bir gündede alabilirsin. aa buldum "bizim ailenin ihtiyaç hediye günü olsun":) tabi buna daha güzel bir isim takılacaktır kişinin/ailenin beğenisine göre. herkes biraz para biriktirsin onunla tabi ekleyerek eve gerekeni alırız....

eveet sevgililer günü hediyesine geçelim... ben olsam ne alırdııımmmmm ?? düşüneyim birr.... düşündüm. atkı mı alsam. beyler atkıyı pek sevmez. ama değerlere değer verirse sever yada üşürse de ben pembe yada açık mavi alacağım... niye? Çünkü cimri miyim bencil mi kendimi düşündüğüm kesin. Ona alıyormuş gibi yapıp kendime hediye almak olsun. yazarken de gıcık olmaktan çok böyle nasıl desem vijdanım sızladı. aslaaa yapamam. espiri yapayım derken .espiri yani de. espirisini de yapamadım. espiri ama aklına gelmiş hıııı denemsin. yazıyorsam düşünüyorum demek. sadece rastgele yazmıyorum kiiii.. Sadece bir konu üzerinede yazmadığımdan.... evet paketi açan sevgili :)) pembe atkıyı görünce şok olacakta yani bu sevgili öyle BANA PEMBE ATKI HAAA !!DİYİPTE  ÖFKELENEN DÜŞÜNCE SAHİPLERİNDEN DEĞİL....  Adam yüzünü biraz buruşturur ve toparlanmaya çalışır aaa güzel hayatımda rengi ne böyle? ayy hayatım bilemiyorum paket yaparken mi karıştırmışlar üzüldüüümm der ve kendi boynuna takar kadın sevimli gülücük atar adama. aaa ama sana nasıl yakıştı der adam:)))) alın işte sevgiliye sevgililer gününde hediyee... hediye olmadı mı? adam sevgilisini yeni güzel atkı ile güzel buldu gülümsediya:)

Bence bu daha itici kendine bir şey alıpta sana daha güzel görünmek için aldım  ki mutlu olmam/güzel görünmem seni sevindirir demek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder