13 Mart 2014 Perşembe

Kendin Yap | Polyester Çerçeve Boyama

Kendin Yap | Polyester Çerçeve Boyama

El emeğiyle para kazanan kadınlara bayılıyorum. Bu yüzden internetten el
emeğini kazanca dönüştürmek isteyenlere hep yardımcı oluyorum. Ne güzel
boş durmamak, hobi edinmek, yaptığın güzel şeyleri insanlarla
paylaşmak. Polyester objeler son zamanlarda iyice popüler oldu.
Şirin şirin şeyler rengarenk boyanınca çok tatlı duruyorlar. Benim de
polyesterden bir çay takımım vardı hatırlarsanız. Geçenlerde ahşap
boyama için ham mdf obje alırken bu polyesterlere de gözüm çarptı. Hiç
denememiştim ama bu üç minik çerçeveyle denemiş oldum. Oldukça kolay
boyanıyormuş, renklerim açık olduğu için iki üç kat boyamak gerekti. Bu
fotoğrafta iki kat boyanmış halini görüyorsunuz. Boya olarak Servo akrilik boya
kullandım. Bence gayet tatlış oldular. Evin bir kısmına fotoğraf
köşesi, hatta fotoğraf duvarı yapma fikrimiz var. Onun için bir sürü
çerçeveye ihtiyacım var, kendim alıp bu şekilde rengarenk boyamayı
düşünüyorum. Aranızda polyester boyayan var mı? Önerilerinizi yorum
olarak bırakın lütfen :)
http://www.balkopugutasarim.com/2014/03/kendin-yap-polyester-cerceve-boyama.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder