22 Nisan 2014 Salı

Fransız sahillerini de görmek isterdim de tek gidip fransız kalmayayım. iş yerinin göndermesi başka hadi iş için normal de bayi toplantıları ile sürekli gezmek ne bileyim kendi kazandığından vermeyince beleş hep sıkar beni. hakkını vermeli... kız kardeşimle gitsem sinir. oteli temizler hadi kendi eşyalarını ve ucak korkusu.... üvveee.. ah gençlikkk diyeceğim de ah yaşlılık 60 yaşında harıl harıl gezenler var... arakadş turları yapmalı da mı.neyse. yeni tanıdığın arkaaşlarla yok ben şurdan şuraya devam ediyorum yok akrabam varr uğrayacağım diyip yarı yolda bırakabilirr.... tv.de helal olsun adam didi kadının çocuğu olunca sevgi ilgisinin %70 ini çocuğuna verir heleki 2-3 se  başkadurum. ve adam  kalan%30 la yetinmeli dedi... böyle sürer sevgi saygı evlilik.tabi ki yoksa ay çocukla ilgili ay saldı kendini hem çocukla ilgilen hem her zaman perfeckt olamaz. ama manyakların bahanesi. evlilik yuva sorumluluk almamak avarelik.... yada o otursun kadın bakıcılık hizmetçilik yapsın. çocuk seninde çocuğun sende otur bak. işten yorgun geldiysen dinlen ... çocuk olduğunda tabi ki önceki rota gibi olamaz rota değişmeli, gelişmeli. yani genç evlenipte hemen çocuk yapmak bana abes geliyor. önce iki kişi eş (aile)  olarak hayatı  yaşamalı sonra anne baba olarak hayatı yaşamalı, çocuklu aile olmalı... ama şuda abes önce bakımlı zayıf hoop koca buldum sanki mülkiyet, sevmek olmalı ama olmuyor tabi  gerçekte. buldu koca kilo al giyinme saç baş dağınık. e ne evlendin ozaman madem böyle evinde ol.aa olur mu o baba evi, ana evi. e buda koca evi. eviniz mi. evet evimiz dense tamam ayrı bir lezzet güzellikte ana evi baba evi ocağı demek değil mi daha çok düşünen sorumluluk alan seni düşünen onlar.-sa.!  evvet koca evi kendi evi. kilo alındı pespaye haller.. saçma sapan işte. evlenmezse evde kalldı olur... vs... hem arkadaşlarla, hem kardeş/ akraba, hem eşle, hem eş çocuklarla tatil yapmak güzelll... böle gıdım ketum sırf bir şeye bağlanmak kötü.... 

 aslında erkekte evlenince kilo alıyor:)) onlarda kendilerini salıyor demek... İnsanlarrr....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder