5 Nisan 2014 Cumartesi

Avon Parfümü Almak İsteyenler Buyrun



Bende bir hayli parfüm var. bir kere parfüm çok güzel. abartıyoruz tabi parfüm, ayakkabı, çanta, makyaj malzemeleri alırken bazılarımız. parfüm şişeleride bir hayli cezbedici, güzeller, ilgimi çeker. hediye verince tarzım değil diyip alınmayanlar, bana da hediye gelenler  derken birde alerjim var o parfüm olmadı şu parfümde derken bir hayli parfüm olmuş.. Daha başlamadığım farlarım, rimellerim, rujlrım dahi var. Hevesle aldığım.Fakat albenisi çok olunca bir kaç adetle kalmayıp almış başını gitmiş. tabi ki kullanacağım ama genede fazlası var ve henüz yeni aldım. Makyaj malzemesi ihtiyacı olan varsa duyurulur. 11 adet avon  parfümünü kullanmadım bile. Kutularında. kokusu kalıcı. bunca parfüm varken ay bakmayacağım derkende cezbediyor işte şişeleri kokuları uygun fiyatı . damlaya damlaya göl oluyor.....  elizbet arden sun flowers da duruyor.bunu bir iki fıs sadece kullandım. Ve bu kadar çok olunca benden gitsin diyorum, parfüm satın almak isteyen varsaparfümler isimleriyle, görünüşüyle. Fiyatlarını da belirtsem mi. belirtiyorum ve uygun fiyattan belirliyorum. Kokuları mükemmel verdiğim fiyatlarda. 

 FAR AWAY DREAMS- 40TL.
 

SPOTLİGHT-30TL.

 

CELEBRE-24TL
 

OUTSPOKEN INTENSE FERGIE-30TL
 

PERCEIVE -25TL
 
FIRE ME UP-14TL
 
MIKE ME SMILE-14TL
 
BALIBLISS-13TL
 
PUR BALANCE -20TL
 
ETERNAL MAGIC-30TL

 

IN BLOOM REESE WHERSPOON-40TL







 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder