24 Haziran 2014 Salı

yarışma-kim milyoner olmak ister

ay arkadaş ne güzel gidiyordu yarışma yurt dışında dil öğrenimi yapmak isteyen gencin olduğu, 125.000TL.lık soruyu bilemedi burda kaldı diğer soruları öğrenemedim .bene bilmiyordum ama güney kore tahminimdi cevaben sonrası bilmediğimden tekrar seçenekleri değerlendirince İzlanda da olabilir dedim. sanki İzlanda de dedi içimdeki ses. bazen içindeki ses ile olmasını istediğin karışıyor... neyse bu puana/paraya dek bir iki yerde şaşırdım. her dem taze sözündeki dem nedir de zaman da mevsim de olabilir dedim.. zaman zaman derken burada takıldım. yani ben olsaydımböylesi bilebildiğim sorularla yarışmada tabi takılmadan vüüp bileyim... ve dizisini izlediğim Kenan İmirzali'den soruları duymak güzel olurdu. mütevazi davrandı ve şaşırtmak asla yardımcı bile olmaya çalıştı. hangi renk taştır da eflatun acaba ingilizce ametyus olabilir m idedim. bilemedim ben bu soruyu. burda joker kulllansam:)) olaki yarışmadayım ya. yahu jokerler yarıştığını bilmiyorlar belki yoksa interneti açıp hemen bakabilseler belki cevaba ulaşırlar.. saat 01 e geliyor uykumu zorla kaçırtaağımm...Kenan Işık'tan yarışma duayeni sunucusundan soruları duymak sevindirici...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder