24 Eylül 2013 Salı



Ben bu puzzle yapbiler miyim a ca baa... pek zor değil gibi. arabayı beğenmedim evin karşısı çok boş... daha hareketlisini yapamam sanırım... hadi bu 1000 parça... 2000 de kafam ağırmasın:) hani ifrit olunca biri yardım etsin öyle hevesli de yok puzleda... acabba 100 lüklerden mi yapsam:)

hangi birisini yapayım. kitapları mı okuyayım. bunu mu...masalı oda dolu. diğerlerinde bir odada var ama ayrı tv prg.ları bakıldığından akşamları oda dolu. öyle bıraksam öyle bulmam zor... onca uğraş bozsunlar. puzzlede neymiş anlamazlar. hazır film izle! halısını da mı aleceyiim... ucuz da değil. 37TL. puzzle halısında düşmüyor bıraktığın gibi kalıyor.

bir kek gördüm ekrulu. onu yapacağım ... çok güzel tarifler veriyorlar. bakmamalı en iyisi.... birde gözlük gerekecek artıkk yanii... onca yaz oku ...Allaha Şükür.

nihayet online aldığım giysilerden alarmlı gönderdikleri bluzun alarmını çıkartırdım. neredeyse bir yıl olacak belkide oldu... gir mağazaya öt... yani... dikkatli gönderselerdi........

neyse artık...
   bu neee  e bunu nasıl yapacayiimm... yoruldum epeyy.. bunun fotoğrafı çok şık olur duvarda. hep aynı renk deniz sağda dalgalar puzzları bulabilir miyim ki. hangi marka kaliteli acep acaba... yıllardır puzzle aşkıma kavuşamamışken ertelesm mi .puzzlsız kalsam mı .vs...yanii yıllar önces yapmak varken...
 "Tevennec Lighthouse "Philip Plisson"

   buda güzelmiş. enfes .Anatolian- porto gölü. bu markanın hiç bir parçası aynı değilmiş de deniz aynı ikeenn... neyse sakin dinlenmiş kafa ile bakarımm derken bakmadan duramıyorum yazmadandurayım.

on don son. don donmak . q klavye yada diğer değil. aaa ben bilmeden böyle kombinasyon sağlıyorum. bilinç alrı üstü de değil. mesela bir bluz alsam ona benzer çanta ayakkabı aksesuar hiiiççç bakmadan hemde ... öyle ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder