1 Ekim 2013 Salı

Ben de bir türlü fotoğraf çektiremedim. aynı fotoğraflar facede. şu an çiçek var.:) ben bir çiçeğim ha ha.. meraklı değilim çekilmelere. hele ki gençlk fotosu güzeli ile duvarlarda ama hatıra babında güzel... her yıl güzel. yaşlılık kilolu da bence yaşamıssın . gerçi yaşlanmak başka yaşamak başka ama kader. duvarlarda da sehpalardada olmalı yaşanmışlıklar birlikte yaşanmışlıklar. bak aklıma sinir geldi ne güzel gelmezken bir adam çapkın sürekli değişen fotolar bunu demiyorum tabi!! neyse o da kader sinir yapma neler sinirken ne gereksizken!

ha işte fotoğraf çekemedimmm .eskisini koyalımm. en eski bebekliği:)) kalsın öyle beni çiçek gibi sansınlar;) . gerçi cep telefonum da var ama aktaramadığımdan kaldı....

kendimi fotoğrafla anlatsam yada resimle mi seçerdim evet resimle anlatımı seçerdim fotoğrafla değil. evet ikisi de sevdiğim sanatlardan ama şu an ki ruh halimlede fırça boya ile konuşturmayı resmetmeyi emeği tercihim olurdu. manzara doğa resmi olurdu biraz da çiçek . çiçekte yapalım.

saygı sevgi saygıyla diyeyim deolsun:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder