3 Ekim 2013 Perşembe

Pes edeceğim. sinirlerim edecek. hala devam ediyorum... Tavuk suyuna çorba asla pes etme kitabı temin de beklemede hala. bir kaç kez yazdım; olanları gönderin daha fazla beklemeyeyim temin edilince gönderin yada iptal edin yada yerine başka kitap alayım diye yazdım.. ikinci gönderi olursa kargo masrafı mı var acaba? O halde iptal edin.  o da yok. eğer stoklarında varsa ve aynı fiyatsa başka kitap alın dendi. gözlerim çok yoruldu. sinirimde. ben kitap fiyatlarını aynı bilirdim. kitapçı/yayın yerine göre fiyat değişiyormuş. orda var mı vs. derken... yada siparişimi şptal edeyim parasını da iade edin...yani daha uygn fiyata alacağım diye. ki fiyatlar farklı bilmiyorum ama tesadüfen öğrendim. ben kitabı birebir alırım çoğu şeyi olduğu gibi... ama online alış siteleri varya orda görünce dayanamadım ve bazen fiyatlar farklı bu sitelerde diye aradım da ararken bir kitapçıda uygun gördüm üstelik aradıklarımı ve sipariş. ay başım gözüm yazamıyorum .... böyle yoksa gider kitapçıdan üstünde ki fiyatla alırdım... fiyat farkı bilmezdim burdada rekabet varmış...  asla pes etme etmezken kitap okuyacak hal kalmadı. neden kitap okumuyorsunuz bir cevap daha oldu! şimdi bir kaç kitap seçtim aynı parayı sağlarım belki de istemediğim kitabı niye alayıımm!!? aşağıda ise fiyat iade et. yukarıda ise ödeme al. makul değil çözümü ki çözümleri ben sundum .başım ağırdı onca iştee yaniii... yada git beklettiğin kitabı başka kitapçıdan al gönder aaa ....!!! kaç gün oldu hatırlamıyorum da 7 günü aştı sanırım....

aslında bir kaç kitap alırken bir iki aldıklarımdan asla pes etme. umut ktaplarını pek sevmiyorum ama gençlik için henüz yol alırken bu tür kitaplar daha iyi . her zaman umudumuz gidebilir elbet ama gençlikte giden umut değilde gelen gelecek umutları nasıl kucaklamalıya yardımcı olur.... secret kitabı amma abartılı beğenildi ben beğenmedim pek mesela.... çok sıkıldığında genede bu kitaplar iyi hani üşürsün giyinirsin ısınırsın öyle. de kesin çözüm değil..... bilmiyorum tavuk suyuna çorba nasıl. iyi olduğunu sanıyorum serisi gelmiş çünkü...sanki üniversite sınavına hazırlanmak gibi böylesi kitap alışverişi kaç kez yazışş....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder